Ügyfél rendezvények

Az ügyfél rendezvények céljuk függvényében igen változatosak lehetnek más és más felépítéssel. Mielőtt azonban nekilátunk a rendezvény szervezéséhez gondoljuk át mit is szeretnénk elérni rendezvényünkkel. Fontos, hogy időről időre találkozzunk ügyfeleinkkel és személyesen is ápoljuk velük kapcsolatunkat (relationship management). Az adott vállalat kultúrájától, és az ügyfelektől is függ, hogy egy extrém outdoor programot szervezünk számukra, vagy inkább egy konzervatívabb klasszikus ügyfélpartit.

Az ügyfél rendezvény kiváló lehetőség a személyes kapcsolat kialakítására, ápolására ügyfeleinkkel

Az ügyfél rendezvények céljuk függvényében igen változatosak lehetnek más és más felépítéssel. Mielőtt azonban nekilátunk a rendezvény szervezéséhez gondoljuk át mit is szeretnénk elérni rendezvényünkkel. Fontos, hogy időről időre találkozzunk ügyfeleinkkel és személyesen is ápoljuk velük kapcsolatunkat (relationship managemnet). Ez történhet szakmai programok keretében is, de amennyiben rendezvényünk célja elsősorban a kapcsolattartás, akkor erre kiválóan alkalmas lehet egy kötetlen hangulatban eltöltött nap. Az adott vállalat kultúrájától, jellegétől, és az ügyfelek milyenségétől is függ, hogy egy extrém outdoor programot szervezünk számukra, vagy inkább egy konzervatívabb klasszikus ügyfélpartit.

21_ugyfelrendezveny_Zseda_fellepo

32_ugyfelrendezveny_catering_allofogadas

 Ügyfél rendezvények típusai, jellegzetességei

Az alábbiakban szeretnénk néhány jellegzetesebb ügyfélrendezvény típust bemutatni, hogy rendezvénye tervezéséhez és a brief elkészítéséhez kis segítséget nyújtsunk.

Gálaestek

Jellemzően valamilyen ünnepi alkalomból tartjuk, például cég születésnapja, vagy díjátadás, továbbá valamilyen a cég életében történt mérföldkő vagy siker megünneplésére. A gálaestek jellemzője az elegancia, ilyenkor kötöttebb a dress code is. Jellemzően kerekasztalos ültetett vacsorát adunk, mellé színpadi műsort és a vacsora után esetleg alternatív szórakoztató programokat. Az ilyen estek általában este 19 órától 22-23h-ig tartanak, de amennyiben szeretnénk, hogy a vacsora és az ünnepi műsor után is maradjanak kicsit kötetlenebb körülmények között, akkor alternatív programokkal (gasztro pultok, interaktivitást igénylő programok, koktélbár…), zenével még maradásra bírhatjuk ügyfeleinket.

Kreatív esti  ügyfél rendezvények

A gálaestekhez hasonló rendezvény, azonban kevésbé ünnepélyes és jellemzően valamilyen esemény köré épül, amely lehet akár egy új termék/szolgáltatás bevezetése, vagy ha ilyen esemény nincs, akkor egy kreatív koncepcióra (Japánt est, 20-as évek Amerikája, Nagy Gatsby Parti, Farsangi parti). Az évzáró rendezvények jellemzően ilyen események, de természetesen gálaest jellegűt is szervezhetünk. A színházi esteket is ide soroljuk.

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy vagy félnapos ügyfél rendezvény

A lehetőségek tárháza ez esetben végtelen. Ügyfeleinket elvihetjük vitorlázni, golfozni vagy jeep-túrára, esetleg segwayezni, de akár egy exkluzív főző tanfolyamra vacsorával összekötve, vagy lakáséttermi vacsorára is. Mindez persze függ a létszámtól, az évszaktól, hogy mekkora a rendezvény költségvetése, hogy ügyfeleink milyen típusú rendezvényeket kedvelnek, és hogy cégünk profiljához mi illik leginkább.

Hétvégi ügyfél rendezvények

Legfontosabb, kiemelt ügyfeleinket meghívhatjuk egy hosszabb lélegzetvételű rendezvényre is, ahol a sales kollégák is részt vesznek. Lehet ez egy wellness szálloda is akár és mellé valamilyen érdekes programot szervezünk. Ez a rendezvénytípus arra alkalmas, hogy kulcsfontosságú ügyfeleinkkel lojalitását elnyerjük, együttműködésünket megköszönjük. Mindemellett lehet ez egy incentive program is, ahova legjobban teljesítő kollégákat visszük el.

Gyár és üzemlátogatások, study tourok

Az ilyen rendezvények alkalmából ügyfeleinket országon belül, esetleg külföldre visszük megnézni egy ott működő üzemünket, egységünket vagy egy általunk megvalósított projektet, melyre büszkék vagyunk. Ilyenkor megmutathatjuk, hogy készülnek azok a termékek, melyet megvásárolnak tőlünk, milyen modern technológiával például, vagy jó példaként bemutathatunk egy már megvalósult munkánkat és mellette vendégül látjuk őket, esetleg más kiegészítő programokkal szórakoztatjuk. Például egy szállodalánc study tour keretében meghívhatja az utazási irodák és rendezvényszervezők képviselőit újonnan épült szállodáját bemutatni, meghívhatja őket egy ebédre a szálloda éttermébe és mindemellett elviheti őket a környék egy nevezetességéhez valamilyen programra. Egy autókat forgalmazó cég pedig kiemelt ügyfeleit elviheti külföldön működő gyáregységébe.

NÉHÁNY MÁR MEGVALÓSULT RENDEZVÉNYEINK KÖZÜL
22_ugyfelrendezveny_szinpadon_Zseda

Mi újság 20 éve?
szakmai nap
2012 Biatorbágy

Lakásétterem, főzőprogram    ügyfél rendezvények
2014-2015

Ügyfél rendezvények
Szakmai napot
kiegészítő programok