Rendezvény terv 2017

Milyen rendezvényeket tervez a jövő évre?
rendezvény terv, rendezvlny menedzsment
22 nov 2016

Éves rendezvény terv 2017

/
Posted By
/
Comments0
Milyen rendezvényeket tervez jövőre?

Év végén nem csupán idei üzleti évünk zárásával, az eredmények összefoglalásával és a kiértékeléssel foglalkozunk, hanem az ebből nyert információkat felhasználva már javában tervezzük a jövő évi aktivitásokat. Ezen aktivitások célja, hogy támogassák az kitűzött értékesítési és marketing célok elérését. Az event marketing is a tervezés része kell hogy legyen, hiszen a rendezvény egy igen sokoldalú és hatékony marketingkommunikációs eszköz. Érdemes hát előre gondolkodni és nem év közben ad-hoc szervezni őket, hiszen így hatékony eleme lesz az integrált marketingkommunikációs tervnek. Miért is hívom sokoldalúnak?

A rendezvény sokoldalú marketingkommunikációs eszköz

A rendezvények céljukat, felépítésüket és egyéb paramétereiket (létszám, időhossz, helyszín, budget…) tekintve is igen nagy változatosságot mutatnak. Szervezhetjük ügyfeleink számára, vagy saját munkatársainknak. Lehet szakmai, vagy inkább szórakoztató. Kommunikálhatunk így lakossági ügyfeleink felé, vagy B2B partnerink irányába. Lehet saját szervezésű, vagy kapcsolódhatunk egy másik cég által szervezett eseményhez (szakmai konferencia, kiállítás, zenei vagy más fesztivál…). Lehet néhány órás, egész, vagy akár több napos. Legalább annyiféle rendezvény létezik, mint Gombóc Artúr csokoládé-kamrájában található csoki variációk száma.

Offline marketingkommunikációs eszköz, de témát nyújt a tartalommarketingnek

Utóbbi évtizedben egyre nagyobb hangsúly kerül az online marketingkommunikációs eszközökre, míg egyes hagyományos kommunikációs eszközök veszítenek hangsúlyukból. Bár a rendezvény offline kommunikációs eszköz mégis virágkorát éri, köszönhetően interaktív jellegének és hatékonyságának. Lehetőséget nyújt ügyfeleinkkel történő személyes találkozásra, kapcsolatápolásra az érétkesítés támogatására és nem utolsó sorban témát nyújt a tartalommarketinghez.

Eseménymarketing célja és előnyei tömören összefoglalva

Eseménymarketing célja elsősorban nem a közvetlen eladás, hanem a kapcsolat- és bizalom építés, a márkaélmény nyújtása, a vállalathoz fűződő pozitív attitűd kialakítása. A rendezvénynek, mint kommunikációs eszközöknek az előnyei közé tartozik a

  • a közvetlenség
  • személyes interakció
  • hatékonyság
  • sokoldalúság
  • a célcsoport figyelme (alacsony kommunikációs zaj)
  • ügyfél bevonódása
Miért fontos a rendezvény terv készítése?

Fontos, hogy az éves marketingkommunikációs terv részeként a rendezvényeket is előre tervezzük, így az integrált kommunikáció jegyében hatékonyabb, egységesebb lesz kommunikációnk. Például, ha partnereink, viszonteladóinkat szeretnénk ösztönözni nagyobb forgalom elérésére, akkor több utat is választhatunk. Támogathatjuk őket szakmai tréningek, termékbemutatók, work shopok szervezésével, de kiírhatunk értékesítési versenyt is és a legjobb eredményt elérők számára incentive eseményt szervezünk.

Gyakran találkozom olyan ügyfelekkel, akik ugyan szerveznek ügyfél találkozókat, de valójában csak a szórakoztató programokra, a kapcsolatépítésre helyezik a hangsúlyt, nem használják ki a rendezvényben rejlő további lehetőségeket. Érdemes minden egyes rendezvény esetén előre megfogalmazni egy-egy vállalati üzenetet, amit szeretnénk eljuttatni ügyfeleinknek, vagy munkatársainknak, Használjuk ki a rendezvény személyes és interaktív mivoltában rejlő lehetőségeket és fogalmazzunk meg kommunikációs célokat egy-egy rendezvény szervezésének megszervezése előtt! A megfogalmazott célok függvényében döntsük el, hogy adott célhoz mi lenne a legalkalmasabb rendezvény.

Rendezvény menedzsment tanácsadás

Rendezvény menedzsment tanácsadás szolgáltatásunk ebben segít Önnek több mint 16 év rendezvényszervezés területén eltöltött tapasztalattal a hátunk mögött. A személyes konzultáció során abban segítek, hogy meghatározzuk, a jövő évi marketing tervben megfogalmazott célok elérése érdekében, milyen rendezvények szervezése lehet célravezető.

A 3 órás személyes konzultáció ára 30 000 Ft+ÁFA (az ajánlat érvényes: 2017. március 1-ig)

Amennyiben 2017 év során több mint 1 millió Ft + ÁFA értékben rendel meg rendezvényt, akkor a személyes konzultáció árát beszámítjuk.

 

Ha Ön is szeretne ügyfelei, partnerei, vagy munkatársai számára rendezvényt szervezni kérem keressen meg Bennünket ajánlatkérésével!

Amennyiben szeretne értesülni legújabb programjainkról, legfrissebb híreinkről, kérjük iratkozzon fel hírlevelünkre!

GalériaFacebookAjánlatkérésHírlevél feliratkozás